tjockvawa

Söndag

Publicerad 2016-01-31 18:50:45 i Allmänt

Unnade mej kanske för mycket igår enligt vågens fula siffror idag, men jag måste ju typ vara expert på att lägga på mej vätska oxå!!! 

Tänkte dra till gymmet igår efter att vi varit hos svärmor, men jag kände mej trött o hängig o typ på väg att bli sjuk. 
Tog nässpray, nassonex (bästa nässprayen ever!!) en Treo o såg färdigt Gladiatorerna i sängen innan jag somnade o sov länge i morse, pigg o alert! 
Åt frukost o fixade lite, sen åkte jag till gymmet där jag körde armar, mage o sen joggade jag på löpbandet, 5 km, 27:35 min. 



Åkte hem för lunch o dusch innan jag åkte ut till min bästis en snabb sväng med barn o hund. Kaffe o en promenad. 

Hem o gjorde mat o några matlådor. Tog mej an den rena tvätten som nu äntligen ligger i skåp o lådor!! Dammsög o nu ligger jag o vilar mej bredvid en snorig o hes Lithea. Hennes syster är med sin far på simträning. 

Blir inte så himla mycket mer gjort idag. Kvällsmål till så ska det låta. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela