tjockvawa

Sovdags!

Publicerad 2016-01-23 22:17:03 i Allmänt

Efter ett intensivt kvällspass på jobbet ligger jag nu i sängen.
Jobb imorgon dag o på måndag oxå. Sen har jag en välförtjänt ledig tisdag o en lite lugnare ons, tors då jag först på onsdag ska på inspirationsdag för undersköterskor o på tors em är det utbildning. Fredag en vanlig arbetsdag sen en helg, helt ledig! Underbart!! 

Nästa vecka hoppas jag hinna med lite mer träning o det ska framför allt tränas armar o rygg för att nån gång klara mina chins! Har jag sagt innan Mars... Minns inte om jag menar innan Mars är slut eller innan mars börjar, tänker nu i alla fall att det får bli innan mars månad är slut, för det är långt kvar!! Men ganska glest mellan chins-träningarna oxå!! 

Här är dagens lunch, tycker den blev så fin på tallriken så jag var såklart tvungen att ta en bild! 

;) Ja den var finare i verkligenheten o smakade mycket bra. Lax, sallad, broccoli o så kvarg förstås! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela