tjockvawa

Glest med uppdateringar

Publicerad 2016-07-01 13:20:16 i Allmänt

Gillar som sagt inte nya bloggappen och därför blir det glest mellan uppdateringarna nu.
 
Jag är lite anti över lag just nu också känner jag. Går inget bra med maten men jag har ju kommit igång att träna lite mer nu, militärträning 3 ggr i veckan och några lopp ett par helger framöver. Men jag blir bara tyngre och tyngre och hamnar i nån slags ond cirkel!
 
Jag MÅSTE komma igång igen, och vad vågen visade idag vågar jag inte berätta! DET VAR KATASROF o jag känner det i kläder, jag får inte plats i dom längre snart och jag har ju redan sedan ett tag tillbax fått gå upp en storlek i jobbkläderna, den storleken börjar också kännas trång igen! Ja, jag är gråtfärdig, sur och irriterad över det! Jag är även trött ständigt och jobbar väldigt mycket just nu! Det är ganska tung på jobbet och när det är många nya stjärnor, som visserligen är duktiga och mycket trevliga, men de är inte vana vid rutiner och jobbar något långsammare än ordinarie personalen såklart, har mycket frågor och hittar inte överallt, så måste det ju får vara, alla har rätt att vara nya på jobbet, men det innebär ju större ansvar och extra kontrollbehov av oss gamla "Gavare" vilket också blir tungt!
Räknade idag, 12 arbetspass kvar innan semestern. 3 veckor när denna arbetsdag är slut.
 
Får se om jag orkar uppdatera på ett tag nu. Annars får jag önska glad sommar och trevliga semestrar till er som kikar in ibland.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela