tjockvawa

Skitvåg

Publicerad 2016-07-15 10:51:27 i Allmänt

Har kämpat i en vecka o resultatet blev 5 ynka hekto neråt.
Alltså i vanliga fall hade ett kalvkilo varit helt okej men jag ser detta som en typ startvecka, så jag hade förväntat mej ett större minus.
MEN om jag ska börja analysera så ja, jag tror det är ägglossningsvecka och jag har tränat som en gnu i 2 veckors tid nu, så jag kämpar på och är glad att jobbyxorna sitter skönare och att jag känner mej lite "fastare" och förväntar mej nu ett ordentligt minus nästa vecka istället!
 
Klockan 15 idag är det dags för mitt andra löppass med coachen!
Och imorgon är det dags för ny hinderbana. I Norrköping den här gången, Color rush. Färger, skum, vatten och uppblåsbara hinder!
Ska bli skojigt!
 
Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela