tjockvawa

Vilat

Publicerad 2016-07-19 14:19:57 i Allmänt

Efter loppet i lördags kände jag mej lite dålig. Lite illamående och som lite hjärtrus.
Åt ordentligt, tog en lugn promenad och sov en liten stund.
Sen åt jag igen, för mycket av allt!
Fortsatte i den andan på söndagen!
 
Men igår skärpte jag till mej igen. Men kände framåt förmiddagen att min röst var lite ansträngd, hes men inget ont i halsen och inga andra förkylningssymtom så jag tränade igår kväll. Det var ett pass med riktig fokus på magen! Börjar känna av träningsvärken nu!
 
Idag är jag istället lite halvkass i magen men mår i övrigt bra.
Blir nog lite mindre träning denna vecka men jag måste försöka få in ett långdistans-löppass, min coach är på semester och jag har lovat att gör allt jag kan för att försöka få till en längre joggingtur och då ska jag maila henne efter det.
Funderar på om det får bli idag... För ons. och tors. är det ju militärträning o fredag får kanske bli vilodag.
Så kan jag ev. klämma in något mer löppass till helgen trots att jag jobbar, fast ett lite kortare då alltså.
 
Fortsättning följer...
 
Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela