tjockvawa

En riktig skitvecka!

Publicerad 2016-03-06 15:16:15 i Allmänt

Ja helt jäkla ur spår!! 
Jag har ändå tränat på som planerat men har inte kunnat hejda mej i matintaget! 
Så som ni vet, finns ingen vikt denna vecka o jag tycker såklart det är skitjobbigt att inte veta hur stor katastrofen är men jag vet att jag bara mår ännu sämre av att ta reda på det! 
Hela kroppen mår dessutom redan dåligt av allt jag proppat i mej, trots att det ändå inte blivit nåt socker! (Måste sluta med sötningsmedel oxå!!) 
Men idag vänder jag på detta igen! 
Måste lista ut någon bra matplan bara. 

Anledning till att allt detta fick vänta till just idag var att igår var jag med några träningskompisar på restaurang! 
Sniglar till förrätt, o ja just ja hjortronsylten i desserten var väl inte sockerfri då kanske men jag valde den efterrätt med minst socker! Friterad brieost! Var sådär. 

Nu är det skärpning fram till hinderbaneloppet! 9/4!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela