tjockvawa

Nötter!

Publicerad 2016-03-30 22:35:14 i Allmänt

Jag måste verkligen sluta köpa hem nötter!! 

9/4 (samma dag som hinderbanan) har det gått 100 dagar utan socker o jag har bestämt mej! Hur dumt det än låter o hur beroende jag än är, jag ska INTE fortsätta denna utmaning! Jag ska äta socker igen! Men ska göra allt jag kan till att hålla det till i måttliga mängder o bara till festliga tillfällen o lördagsgodis. O ja, ibland ska jag frossa! 

Det är städat i hela huset nu o sista maskinen tvätt hänger i torkskåpet. Några fönster är putsade o jäklar i min lilla låda vilken skillnad! Man lixom hajar till när man tittar till på nåt av de putsade fönstren! 
Cuba har fått springa av sig i rastgården o hälsat på ett par hästar. 
Lithea har varit ute på en ridtur på Pålur o Havanna o jag har varit ute på en liten löptur idag igen, för henne inte så liten förstås. Ca 3 km, men vi gick då o då. 
Hon har ett mål med sin löpträning... Eller jag har ett mål med hennes löpträning om hon tänker fortsätta tycka att det är kul. Målet: 3 km utan att gå någonting! 

2 lediga dagar till denna vecka, får se vad vi hittar på. 
Tvättstugan har ju varit full av tvätt så den är inte så noga städad ännu o altanen o trädgården ser inte heller så rolig ut... 

Hej hopp 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-31 05:02:49

Saknar dig, tiden bara försvinner. ❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-31 05:02:50

Saknar dig, tiden bara försvinner. ❤️

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela