tjockvawa

Pollenallergi!?

Publicerad 2016-03-24 08:35:00 i Allmänt

Vet att många på jobbet börjat snacka om det! De som vet att de är allergiska har börjat med sina mediciner, sprayer o droppar. 
Var ju en smart person som skrev det till mej, att det kan ju vara det som spökar för mej oxå!? 
Vaknade även idag med lite täppt näsa. Lite irriterad i halsen men i övrigt mår jag ju okej lixom. Värst på morgonen, men så brukar det ju vara med förkylningar oxå, kanske inte med allergi eller!? 
Jaha... Hur ska vi reda ut det här!? 
Tränas ska det i alla fall göra nu på förmiddan innan barnen ska hämtas o kläs ut inför "tiggarrundan" 
Nä förlåt, de älskar ju att gå påskkärringar. Jag får anstränga mej lite kanske trots att jag inte är så himla mycket för högtider, gillar inte påskpynt, inte julpynt o inte att det ska ätas så himla mycket hela tiden! 
Jag gillar nyår o midsommar när det ska drickas lite... Hahahah. Nä vars men det ska i alla fall inte hysteriskt handlas varken julklappar eller påskägg då, det ska inte direkt pyntas så mycket. 

Jag vill ha nytt kök, nytt plank, o byta fönstrena i huset, köpa ny soffa o nytt köksbord. Finns det nån som vill ge mej 1 miljon eller så!? 
Spelade på lotto i lördags, lovade att om jag vann över 100 miljoner så skulle jag köpa en varsin häst åt mej o Lithea, ett par hästskötare, speedway- motorcykel åt Putte o en sköldpadda åt Havanna. Jag vann inte ens 20 kr... 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-24 09:55:16

Jag vann minsann 20kr på lotto i lördags! Det här med pollenallergi, det kan det mycket väl vara! Jag fick ju efter graviditeten med Hedvig men i år har jag inte känt av nåt än så länge, fast jag vistas ju inte utomhus så mycket heller. Kanske om jag har tur att den här graviditeten "tar tillbaka" allergin. Jag gillar "dricka högtiderna" mera också! 😜 Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela