tjockvawa

Torsdagkväll...

Publicerad 2016-03-31 22:23:55 i Allmänt

Tycker dagen idag gått riktigt fort! 
Var en sväng till rastgården som planerat o sen mot gymmet där det verkligen var tufft idag!! 
Härligt!! 

Hann aldrig med nåt städande idag. Men imorgon är det fredag o jag hoppas på lite minus på vågen o att det ger mej lite energi till att beta av några "borden"
för jag tänker inte kalla det måsten! 
• Röja i tvättstugan o ev putsa det fönstret oxå. 
• Ev. putsa några fler fönster
• Dammsuga 
• Rastgården 
• Mental träning (o KOPPELTRÄNING!!) för Cuba
• Jogga med Havanna (om hon vill).
• Stallhäng
• Fredagsmyyyys! 

Ja alltså låter som jag får gå upp riktigt tidigt imorgon! Ja, ja får väl se vad som hinns med o vad jag har lust med...

Börjar bli lite nervös inför loppet nu oxå, bara 9 dagar kvar nu! 
Haft lite bekymmer om klädsel till dess, jag vill inte ha några av de nyaste kläderna då det lär bli riktigt skitigt. Dessutom behöver jag ordentliga skor! Har ett par terrängskor men de har jag inte använt så mycket så risken är skoskav! Sen är dom inte så "dämpande" men jag kom på den briljanta idén att köpa sånna där gelé-sulor som scholl gör reklam för hela tiden. 170 spänn på Apoteket o så får jag försöka att gå in skorna ordentligt nu så har jag löst problemet...?


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela