tjockvawa

Våga vägra!!

Publicerad 2016-03-12 07:42:50 i Allmänt

God morgon. Vaknar med lite rinnande näsa o lite så där mosig... 
Men jag säger NEJ! Stopp! Stanna, kom fan inte hit förkylning! 
Jag vägrar!! Tänker inte! Förebygger med nässpray o en Ipren. 
Måste köpa vitamin-brus o kang jang (eller hur det stavas!) 

Vägde mej idag oxå 68,3 (-1,3 vätska bort). Jag skärper till mej nu! 
Jag vill säga hej till 65 sen lovar jag att jag ska fokusera på att hålla vikten, lära mej hur jag ska ligga kalorimässigt o leva ett bra liv i balans o för hoppningsvis inte behöva banta mer. Bara träna lagom o äta vad jag mår bra av, lagom mycket o unna mej då o då. Men först ska jag som sagt landa på 65 o sen är tanken att vikten kan få pendla typ mellan 64,9-67. För jag vet ju att jag är expert på att gå upp i vikt väldigt fort! (I vätska). 

Ja det är min livsplan. 
Sen har jag mina träningsmål att fokusera på. 
Det blir lite svårt att hinna chinsen innan mars är slut för jag har ju inte tränat på det på länge nu men jag förlänger... Innan 2016 är slut ska jag väl ändå kunna klara det!! 

Idag är en fullspäckad dag. Träning 9:30-11:30, dusch, lunch o handla till kalas. Lämna Cuba hos mamma. Åka ut till Litheas kompis o förbereda kalas, mellokalas 16:30-19:30, ta med en lillasyster hem (Havannas kompis) mellomys med de små o så sover kompisen över här. 

Putte ska ut med grabbarna. 



Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela