tjockvawa

Grå dag...

Publicerad 2016-05-16 08:44:10 i Allmänt

Usch, den här dagen känns grå på många sätt. 
Först vädret då, sen känner jag mej även grå, trist o gammal! 
Trött o tung! 
Jag är ledig men alltså nae, jag orkar inte städa o tvätta! 
Mådde okej igår efter lördagens fest, var bara trött o sugen på fett o socker. Orkade inte ens försöka stå emot. 
Det jobbigaste med att festa en kväll tycker jag är att man har så sjukt ont i kroppen flera dagar efter det! Tror det är att man sover så hårt!? Man är så avslappnad lixom. 

I alla fall om jag hade råd att handla mat skulle jag köra efter kost-schemat nu men jag är verkligen fattig! Ska tills jag har råd att handla i alla fall sköta mej skapligt o inte äta en massa socker. Frukost, lunch o middag. Nyttiga mellanmål o komma igång o träna ordentligt igen. Inte bara löpning nu, styrketräning oxå. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela