tjockvawa

Semester!

Publicerad 2016-05-02 09:50:57 i Allmänt

Den här veckan har jag semester! 
Jobbar på söndag nästa gång! 
Ja tro det eller ej men som vanligt då. 
Städ o tvätt ligger på schemat. 
Lite lagom med träning oxå. 
Hundpromenader men i övrigt ska jag faktiskt försöka vila litebo njuta av vädret som de lämpligt nog lovat ska bli strålande denna vecka! 

Än så länge har jag plockat undan lite, startat en maskin tvätt o tagit 2 koppar kaffe på altanen. 

14:45 är det sista utvecklingssamtalet under lågstadiet för Lithea. 
Klockan 18 tänkte jag besöka gymmet för o väcka musklerna till liv igen! 

Imorgon kanske jag hänger med Lithea till skolan några timmar. 

Jo då jag ska nog få veckan att gå. Semestern avslutas ju med hinderbanan på lördag! NERVÖS! 

Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela