tjockvawa

Sommarformen!

Publicerad 2016-05-10 22:07:11 i Allmänt

Dags att skärpa till sig nu. 
Som ni som följer mej o längtar efter uppdateringarna på fredagarna säkert redan märkt så har ni inte fått nån fredagsvikt på ett tag. Jag har faktiskt glömt att väga mej just fredagmornar men ställt mej på vågen lite andra tillfällen. Det är inte nån vacker syn för tillfället men jag har ätit rätt så osunt väldigt länge nu. 
Men från nu är det skärpning igen som sagt o på fredag uppdaterar jag vikten igen. 

Jag har inte glömt att jag vill klara mina chins heller men det har blivit väldigt dåligt med styrketräning över huvud taget ett tag nu. Ska försöka få tid med det oxå o målet är nu att klara chins innan året är slut! 
O så ska magen tränas! 
Egentligen bara den jag inte är så förtjust i vad gäller min kropp, resten är helt okej ändå, eller ja ryggen oxå lite väl fläskig oxå kanske. 
Fram med lite muskler nu o 68 kilo får vara mitt slutmål! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela