tjockvawa

Trädgårdsarbete

Publicerad 2016-05-22 20:40:19 i Allmänt

Först jobb, en dagtur idag. Hem o fixa lite käk sen åkte hela familjen bort till rastgården för lite träning med Cuba. Han var jätteduktig! Efter det klippte jag först gräset o sen häcken. Svettigt o jobbigt som tusan! Ser det som ett träningspass! 



Inget godis idag! Fanns massor med godsaker jag hade kunnat mofsa i mej på jobbet idag. 
Sen var väl middagen inte direkt fettsnål för den innehöll falukorv men jag är nöjd ändå! 
Om jag hinner o orkar imorgon så ska jag handla så jag kan följa kostschemat från o med tisdag. 
Träna och eller joggning imorgon är ett måste, sen ska jag vila mej i form till vårruset på torsdag. Bra att ha "spring i benen" o vara riktigt träningsugen till dess! 

Jag är på gång nu! Jag kan, jag vill, jag ska!!! 

Nu film "En man som heter Ove" 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela