tjockvawa

Godisfri helg!

Publicerad 2016-09-26 15:04:16 i Allmänt

Kan faktiskt inte minnas att det hänt tidigare (förutom de 100 sockerfria dagarna jag hade i början på detta år) men helgen som var nu bestämde jag men för att inte äta något godis! Har istället unnat mej en proteinpudding i fredags, i lördags en proteinbar o igår kväll mindre än en halv kanelknäcke.
Helgen har även innehållit en del träning. I lördags fm 9 km terränglöpning o igår PT-timme innehållande tabataintervaller från helvetet tillsammans med min kusin!

Ang min kropp o mina kilon, jag tror allt sitter på magen!! Visst finns det fläsk på både armar o insida lår o rumpa, men ingen stanns finns det så mycket som på magen!! Tycker ansikte, hals o ner till brösthöjd ungefär är smalt på mej, sen bara väller ut fett, typ ner till under skinkhalvorna. Benen är rätt okej o skapligt muskulösa ändå tycker jag. Hahaha!
Det är väl bara att träna på antar jag!! Men jag hatar verkligen magens fläsk för att inte tala om det som fläskar ut runt tränings-BH:n på ryggen!!

Ikväll tänkte jag joina gänget som kör en camp i Söderköping/vikbolandet. De ska öva på hinder idag, det behöver jag! Snart dags för hinderbanelopp i Borlänge!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela