tjockvawa

Ny medalj till samlingen

Publicerad 2016-09-17 22:25:19 i Allmänt

Det var ett kul lopp men många svåra hinder!
Jag sprang ihop med några som jag inte känner o vi höll ihop o hjälpte varandra o många av dom hade väl inte så många kilometer löpning i bagaget så det gick INTE fort! Men ganska skönt att springa helt prestigelöst, fast framåt slutet började jag tappa suget lite o fuskade förbi en del hinder som jag kände vara för svåra, försökte alltså inte ens...

Nu är jag laddad för mer träning o ska ta tag i det ordentligt igen, mer styrketräning men även en del löpning o mycket promenader! Här ska brännas fett o kilon ska bort!
Ganska exakt 5 kilo för tung innan jag är nöjd!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela