tjockvawa

Att städa...

Publicerad 2017-04-29 11:32:35 i Allmänt

Det är så jävla frustrerande att det inte går att städa när man går på kryckor!! 

Men idag satte jag ultimatum på familjen o pekade med hela handen samtidigt som jag gjorde sånt som jag kan göra. Jag är helt slut o då är det inte riktigt klart än, men snart så. O jag börjar känna inre frid igen! 

Igår kidnappades min älskade kusin Tessan av några av sina vänner för möhippa. Hon ska gifta sig i sin trädgård i sommar, ett litet bröllop. 
Det var från början tänkt att hippan skulle vara idag o en hel massa aktiviteter var planerade men så blev det så mycket avhopp så det fick bli en spa-natt i Västervik istället. Jag är för handikappad o fattig för att kunna följa med men jag bidrog med en slant o tjejerna stannade på kiss och rökpaus hos mej igår. Trevligt! 


Har jag förresten sagt att jag klarade benlyft med rakt ben igår!? Blev så glad att jag började gråta och skratta hysteriskt åt mej själv! 

Filmade o delade med mej på Facebook. 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela