tjockvawa

Efter påsk

Publicerad 2017-04-14 23:09:31 i Allmänt

Gick inget vidare. Vägde mej inte idag. 

Ska ta nya tag o skärpa mej efter helgen! 

Var hos sjukgymnast igår, hon låste upp Ortosen så jag har möjlighet att böja knät i 60 grader nu (30 tidigare) men knät är för svullet för att kunna böjas mycket mer än 30 grader fortfarande så nu är det fokus högläge, inte det enklaste att ha ett knä i högläge!! 
I övrigt ska jag fortsätta med mina övningar o jag för dom varje dag nu, utom en, den jag inte kan, där jag känner mej förlamad, börjar bli nojig att det aldrig kommer gå! Men SG var inte orolig (än), såklart försöker jag varje dag, flera gånger o övar o tar i!! Det ska gå! 

Havanna har ont i ett öra så där får det bli VC imorgon om hon inte blir bättre... 

Alla är trötta o uttråkade. Snön är deprimerande! 

Men imorgon o på söndag blir det lite stallhäng för mej o Lithea i alla fall. 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela