tjockvawa

Oj... Fredag!

Publicerad 2017-04-21 09:16:47 i Allmänt

Hade faktiskt inte en tanke på vågen idag... Har glömt att skärpa mej oxå så det gör inte så mycket, vill nog inte veta. 


Ikväll är vi bjuda på 40-årsfest. Med temat after beach, "vi kommer direkt från stranden" Lite knepigt känns det med utklädnad men det ska bli himla roligt att komma ut o vara lite social några timmar. Jag tänker inte direkt slå klackarna i taket o lär väl få hålla mej skapligt nykter med tanke på mitt tillfälliga handikapp. Men trevligt ska det ändå bli, men inte så sent. Klockan 22 har jag fixar skjuts hem till barnen o barnvakten. 

Jag läser väldigt sällan mer än bloggar, Facebook-inlägg eller jobb-mail men för tillfället fyller jag delar av mina ganska långa dagar med en av Leif GW Persons böcker. Helt okej bok! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela