tjockvawa

Första arbetsdagen för i år...

Publicerad 2017-02-08 08:56:40 i Allmänt

Ja, äntligen tillbaka till jobbet igår. Ett kvällspass och det gick fint, men oj så trött jag var sen. Hade glömt hur skönt trött man blir av att jobba! Härlig känsla! Men jag börjar den här veckan med 50% så idag är jag ledig igen. 


Det mest spännande var att se passformen i min vanliga storlek på jobbbyxor. De kändes mycket rymliga!! Vågade inte gå ner en storlek för jag var rädd att bli besviken. Men det tror jag att jag kan våga mej på imorgon när jag jobbar kväll igen! 

Havanna har verkligen varit hängig sedan magsjukan i lördags. Ätit väldigt lite o varit orkeslös, lite förhöjd temp igår oxå så hon är hemma idag med. Men redan till frukost idag känns det som aptiten är någorlunda tillbaka i alla fall! Så hoppas på bättring nu då hon ska ha kalas i helgen! 

Det blir en soft-dag idag tror jag. 
Trött i både kropp o knopp efter en intensiv dag igår, men gym, sjukgymnast, promenad med Turbo o sen jobb till 21:45! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela