tjockvawa

Mål!

Publicerad 2017-02-17 08:57:57 i Allmänt

Jag är typ nästan i mål!! 

Ett av delmålen var ju att komma under 70, jag är där nu. Det var ju ett av de stora målen lixom. 
Nu vill jag som sagt fortsätta 1-2 kilo till. Kör väl i alla fall på kostschemat februari ut, sen vill jag jämnvikta o hitta balans. Stanna i vikt, träna o bli lite starkare för att sen kanske innan bikinisäsongen ta ett par kilo till. 
Men jag känner mej ganska nöjd som det är just nu. Tycker det har gått i lagom takt sen Januari nu, ca - 0,5 i veckan i snitt. 
Jag kommer i den mindre storleken i jobbbyxorna utan problem men de är så olika i storlekarna så många blir istället lite korta, det är för att de egentligen sitter uppe bättre än den större storleken har gjort så de åker inte ner lixom. 
Äsch svårt att förklara. 

Kom precis att tänka på att jag faktiskt gått ner lite varje fredag nu sen jag startade. Inte plussat en enda gång! Gillar verkligen det här schemat oxå, varierande o ger ändå lite frihet att välja själv. 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-17 18:16:41

👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻Grymt bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela