tjockvawa

Unna-Måndag

Publicerad 2017-02-20 23:51:11 i Allmänt

Ja idag har jag unnat mej både det ena o det andra i godsaker... Bestämde mej redan för några dagar sen att just idag skulle få bli en unnar/frossar dag. 

Har varit en sväng till Stockholm med maken. Vi har gått mycket men har även fikat go-fika, ätit buffé på Kinakrog, o tagit efterrätt. 2 Bailyskaffe, den ena var inte god så jag tyckte jag var värd en till på ett annat ställe. Har även ätit en del choklad o lite lakrits.
Jag har verkligen njutit av var enda tugga men nu är jag så mätt så frågan är om jag ens får i mej någon frukost imorgon innan gymmet!! Hahaha! 


Men imorgon är det full fokus på kostschema o träning igen, det är ju ändå SPORTlov! 


Gått i affärer, men hittade endast 2 "vardags-T-shirts" o en blus. Köpte även 6 par nya trosor. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela