tjockvawa

Uppdatering i följetången...

Publicerad 2017-02-26 12:14:52 i Allmänt

Diarréerna fortsätter... 

Suttit i telefonkö till 1177, men fick till slut prata med en mycket snäll och omtänksam sköterska. 
Hon påminde mej om att dricka o gav förslag på vad jag ska försöka äta. 
Hon hörde att jag lät trött o slö o gav mej en tid till jourcentralen 17:15 så de får undersöka mej om jag inte blir bättre innan dess för då avbokar jag. Det beror alltså på om diarréerna fortsätter o hur mkt jag får i mej. 

Hittills idag: Halv smörgås och en knäcke o en kopp te. (Knäcke var visst big NO NO! För mkt fibrer)
1 dl ris med smör på (efter SSK's rekommendationer) och ca 2 dl proviva o sammanlagt idag kanske 2-3 dl vatten. 

Får se om jag får behålla riset nu då! 
Fortsättning följer...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela