tjockvawa

Uppdatering...

Publicerad 2017-02-28 09:07:12 i Allmänt

Kände mej så himla mycket bättre i söndags eftermiddag o kväll! Avbokade tiden på jourcentralen. Började planera inför veckan med jobb o ev lite träning. 


Men så igår, det första jag gjorde var att springa till toaletten! Diarré igen! Gasig o rapig med så äckliga rapar, som ruttet ägg med kolsyra typ...
Runde VC, de tror magsjuka. Det tror inte jag. 
Efter samtalet fick jag gå på toa ett par gånger igen men då fastare avföring, men gulaktig i färgen. 
Försökte städa, tvätta o röja lite. Promenad med Turbo men sen började jag få ont i magen o den var helt uppblåst! 
Fortsatt gasig o rapig! 
Försöker äta efter 1177-SSK rekommendationer. Hungrig fast samtidigt inte. 

Jag och min uppsvällda gasiga mage gick o la oss. Kl 01:00 fick jag springa till toaletten! Där satt jag kallsvettig o visste inte åt vilket håll jag skulle vända mej. Illamående o vattentunna diarréer igen... 
Sen fortsatte det med 3-4 liknande händelser under natten o imorse var jag nära döden igen... 
Tror ändå inte på magsjuka. 
Googlat lite, tror på gallgångarna (gallblåsan är borta sedan några år) levern (vet inte varför jag snöat in på den, gul avföring kanske), gluten eller tarmcancer eller nåt...

Pratat med VC igen. Har en tid 15:30, ska inte avboka! 

Där står jag nu o förlåt för äckliga uppdateringar senaste dagarna. "Viktblogg" förvandlad till "avföringsblogg"
För även om man skulle kunna tro det så händer det inte mycket på vågen så det finns inte NÅN SOM HELST NYTTA med den här jävla "sjukdomen(?)" 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela