tjockvawa

Vad är det för skit egentligen?!

Publicerad 2017-02-25 13:07:46 i Allmänt

Efter VC o lite lämning o hämtning i stallet igår sov jag några timmar. Försökte äta ett par mackor o sen gick barnen o köpte glass åt mej, åt lite av det oxå... 


När Putte kom hem tänkte jag gå ut med hunden o laga lite mat, men jag tog mej inte upp ur soffan! Febern steg till 38,2 igen o jag mådde illa. 
Putte fixade taco, jag åt mindre än en halv. 
Senare smakade jag kanske 10 popcorn av Havanna o åt 8 chips (typ). Men det satte sig som ett lock i halsen. 
Magen helt bubblig, gasig o jag hade sånna äckliga rapar hela kvällen. 

Gick o la mej 21, men fick gå upp o stoppa fingrarna i halsen för "locket" o illamående känslan gick inte över. 
Hela natten har det bubblat i magen! 

Varning för äckel men sen jag gick upp i morse har jag fått gå på toa 20 gånger (minst!) Det bara rinner ur mej! 
Jag har fått i mej 1 dl kaffe, 2 dl vatten en kopp te o 2 finn crisp med smör o ost, men illamående direkt efter o toabesök...

Börjar känna mej ganska matt nu o börjar inse att hela jobbhelgen kommer försvinna, hade tänkt jobba imorgon kväll men det är nog bara att glömma...
Alltså jag har varit mer sjukskriven än jag varit på jobbet det här året. 
Sorgligt o fattigt!! 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela