tjockvawa

Blir ju sällan som man tänkt...

Publicerad 2017-06-29 16:14:16 i Allmänt

Försöker ändå tänka mej för med maten, men så for vi igår väg på en spontan dagstur till Liseberg o blir det snabbmat o stoppade jag i mej ljte annat som popcorn, lite sockervadd o några karameller. Tycker ändå jag höll mej skapligt på banan för att vara en sån dag. 

Dock ingen sjukgymnastik men jag gick ju en massa o en hel del trappor. Får se det som träning för knät oxå. 
Idag sov jag till 11!! Känner mej trött o hängig men samtidigt rastlös. 
Gymmet lockar inte idag trots att det var planen... 
Tänkte göra några sjukgymnastik-övningar hemma istället (men tar mej inte för det heller än, men dagen är ju inte slut). 

 

Är sugen på att shoppa lite... vill köpa lite nya ridgrejer till Lithea o Havanna tjatar om en sköldpadda... Hon har gjort det länge o vi är allt lite sugna på det allihop men det blir dyrt alltså med alla tillbehör!! 

Sen är frågan hur länge sköldpaddan kommer vara intressant, samtidigt som jag känner att Havanna borde får något oxå efter allt dyrt Lithea får genom ridningen!! 

Då är det fredag redan imorgon då o vägdags... Nä alltså får se hur jag gör! Hahaha! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela