tjockvawa

Crosstrainer!

Publicerad 2017-06-01 08:59:07 i Allmänt

Cyklade först, sen provade jag äntligen crosstrainern igår o det gick hur bra som helst! Men oj vad man har tappat flås, fick puls o blev svettig redan efter 3 minuter! 


Nu är det 2 månader sedan operation, känns som 2 långa månader men om jag tänker tillbaka o jämför så har jag kommit så himla långt nu! 
Knät känns mer o mer stabilt o jag haltar mindre o mindre! 

Några bilder från sjukgymnastiken i fredags då jag hade barnen med mej


Somnade 02:30 i natt. 

Inte så trött som jag förväntat mej nu... ännu kanske man ska säga, antar att det kommer under eftermiddan. 

Havanna är hemma idag. Hon har haft ont i magen i 2-3 dagar nu o jag vet inte vad det står för... Det går lite upp o ner. Ibland så ont att hon gråter en skvätt, men hon äter o dricker bra. Sköter magen o är ändå pigg o leker o styr som vanligt för det mesta, men då o då ligger hon i fosterställning. 
Hade haft ont i skolan igår. Hade ont när hon la sig både i förrgår o igår. Vetekudde lindrade nog igår kväll för då kunde hon somna i alla fall... 

Ska till doktorn på måndag så då får vi väl se vad han tror... 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela