tjockvawa

Framsteg men viktuppgång

Publicerad 2017-06-02 12:47:10 i Allmänt

Gör stora framsteg med rehabiliteringen, jag kan nu cykla på motionscykel som en vanlig människa! Provade crosstrainer i onsdags o det gick jättebra. Böjer knät några grader mer för varje vecka. Idag 125 grader från 119 förra fredan! 


Igår startade jag runkeeper under en promenad, 2 km som tog nästan 37 minuter så det går ju inte fort men jag tänker att jag nu ska gå en 2 km promenad varje dag. Jag antar att jag spänner mej o dessutom har jag fått fruktansvärt dålig kondis så jag är precis slut efteråt. Idag gick jag upp till skolan för att hämta Havanna o nu blir det en stund på soffan för återhämtning. 

Jag saknar motivation till att sköta mej med maten, jag saknar även ekonomin till att köpa bra mat (saknar ork oxå). Så idag var det ytterligare plus på vågen 74,1 kilo. Attans. 
Behöver rutiner, pengar o en kick i arslet! 
Har inte blivit något gym den här veckan heller men kanske nästa vecka... 

Gårdagens promenad 

O här är dagens, lite bättre snitthastighet! 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela