tjockvawa

Klinikdag

Publicerad 2017-06-07 22:29:32 i Allmänt

"Jobbat" idag. Vi hade klinikdag (utvecklingsdag). Trevligt att träffa kollegor. Intressanta föreläsningar på fm. 

Blev en del promenerande i korridorerna på eftermiddagen. 

Hämtade Havanna på frita, första gången på länge! Nu vill hon vara på frita några dagar innan sommarlovet o eftersom vi har världens bästa frita så är det godkänt trots att jag är sjukskriven! 

Tog min 2 km promenad idag, blev svettig så det var blött på ryggen!! Hade visserligen för mycket kläder på mej men ändå! 

Igår hade vi insläpp i stallet vilket resulterade en hel del promenerande, efter det red Lithea o jag passade på att kolla med runkeeper hur långt det är till hagen där den hästen står. Ca 600 meter fram och tillbaka, vilket vi gick 2 gånger. Så jag är säker på att jag kom upp i minst 2 km igår oxå. 


På förmiddagen hann barnen med ett dopp i poolen hos mamma när jag var där o provade en klänning till bröllopet vi ska på i helgen. 

De ser telefonerna bäst under handdukarna... 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela