tjockvawa

Lever på hoppet

Publicerad 2017-06-26 11:17:45 i Allmänt

Försöker vara vitsig... Nu är det hopp som gäller. Nästa vecka får jag försöka att börja jogga lite försiktigt!!! Men jag måste öva på att hoppa på försiktigt på ett ben i taget. Små hopp med lite gung i knät! Skitsvårt o vingligt! Öva öva öva!! 


Tycker jag kör ganska hårt på sjukgymnastiken nu! Många övningar då vi lägger till 1-2 st i veckan eller var annan vecka o jag blir starkare o mer stabil så jag våga öka på vikterna! 
Senaste böjningen var 144 grader o målet är 150!! Nära nu!! 

Vågen har jag inte riktigt vågat prova, jag vet att det är katastrof men nu återigen ska det bli ordning på torpet! Vägning på fredag o målet är först och främst att komma i jobbbyxorna om exakt 3 veckor när jag äntligen börja jobba igen!! 

Vill försöka ta mej till gymmet oxå, men jag tränar ju ändå mån ons o fre på sjukgymnastiken o då blir det bara tis o tors o helgen kvar o just nu har ju barnen sommarlov o önskar aktiveras men det är en ganska dålig bortförklaring oxå, de klarar sig ju själva ett par timmar till i veckan. I morgon ska jag till frissan o båda barnen ska rida (får se hur det går med Havannas allergi) på onsdag är det SG men torsdag borde jag kunna ta en sväng till gymmet för lite lättare överkroppsträning. Känner att jag bör ta det lugnt i början o så till helgen (lör eller sön). Ja, det är planen, så får det bli! 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela