tjockvawa

När man somnat på soffan...

Publicerad 2017-06-01 02:12:32 i Allmänt

Somnade någonstans vid 20:30, vaknade till vid 21 igen men halvslumrade vidare fram till 22. 

Då är det inte lätta att somna om i sängen efter tandborstningen... 
Klockan är 02:07 nu. Försökte först sova, men när det inte gick så satte jag mej på kontoret o "jobbade" lite med lite administrativa uppgifter jag har. 
Har nu lagt mej igen, Facebook, Candy Crush, instagram o blogg... 

Fågelkvitter utanför, Puttes tunga andning/snarkning o Cubas lägesändringar är vad som hörs o jag tror att det nu äntligen är sövande ljud. 
Blir en tung morgon om några timmar (07:00), men tur jag inte har några planer alls då så jag kan ta en tupplur efter att barnen kommit iväg till skolan, men så god natt då! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela