tjockvawa

Natten

Publicerad 2017-06-05 12:28:53 i Allmänt

Hedvig förvånade alla inblandade o somnade sött intill Havanna klockan 20:30 o sov sen hela natten. 


Det var en liten surmulen dam jag sedan till slut fick med mej in till stan för att bli hämtad av sin pappa. Hon tyckte inte att hon hunnit leka tillräckligt länge med Lithea o Havanna men båda fick pussar o kramar innan vi åkte! 


Blev aldrig någon promenad med runkeeper igår heller måste jag erkänna, fanns inte riktigt tid till det, men alla vi tjejer tog en kvällspromenad med Cuba o det lär ha blivit omkring 2 km. 

Idag har jag varit på sjukgymnastik o om sanningen ska fram gick jag bara in för det halvhjärtat idag, gjorde alla övningar men kände mej trött o seg. Inte riktigt på topp idag helt enkelt. 

13:30 ska Havanna till läkaren, hon har ofta ont i magen utan att vi egentligen vet varför. Har inte direkt några förhoppningar om att vi ska få svar på det heller, men jag känner att jag ju måste ta henne på allvar. Dessutom är jag så in i bängen trött på hennes eksem o kliande hela tiden, tänkte ta upp det oxå. O själv vill hon veta om hon kan få medicin så att hon kan börja rida (hon är ju allergisk). 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela