tjockvawa

Shopping

Publicerad 2017-03-25 08:29:27 i Allmänt

Blev en snabbshoppingrunda igår innan jobbet. 

Nya gympakläder åt Havanna som redan var utprovat o ny vårjacka till Lithea som oxå provade dagen innan. 
 
Till mej själv blev det oxå en ny mellan-jacka (typ vår-höst). 
4-5 toppar på reaställningar o underlagskräm o puder. 


Får visa bättre bild en annan gång. 

Var himla sugen på en klänning oxå, lite skärgårdsstuk på någotvis men jag lät bli, undrar när jag skulle kunna använda den lixom. 

Idag blir det dop för min brorson o då får jag äntligen träffa dom igen och andra delar av släkten jag träffar för sällan! 
Som t ex pappa!! 
Är förväntansfull, lite som ett barn på julafton o så kan jag välja någon sv mina fina nya toppar o så känner jag mej smal, hälsosam o pigg! 
Men smörgåstårta ska i alla fall unnas idag!  

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela