tjockvawa

Biggest loser

Publicerad 2017-05-03 09:28:02 i Allmänt

Jag följer Biggest! Favoritprogrammet nästan just nu. 

Men alltså jag blir lite arg på dom!! Först blev jag arg för att de föll för frestelser igår o åt, en hel del!! Det var en tävling men alltså hela programmet är ju en tävling där den som går ner mest vinner! Hade de låtit bli att äta hade de inte fått ringa sina anhöriga men alltså!!! De kommer ju få träffa dom snart ändå, de har gett sig in i leken o varit medvetna om att det kommer kunna dröja!! Nä jag blev sur! 
Men det värsta är mobbingen!! Jag blir skitförbannad att de inte kan vara snälla mot varandra! Alla kämpar ju så klart, säkert mer eller mindre, men ALLA är olika o har olika bagage med sig i ryggsäcken! 
Onödiga kommentarer o tårar!! Fy skäms! 
Tur den med taskigast kommentar åkte ut igår! 

Jag heja på Jennie! O Micke, o en till som jag inte minns namnet på. 

Grillade hamburgare igår o premiäråt i trädgården. Underbar kväll! 
Havanna var skapligt pigg igår o skickades till skolan idag igen! 
Provade att klättra in i bilen o med möda gick det, kunde koppla men det är inte riktigt läge att ge sig ut på vägarna än men man kan ju övning-koppla lite varje dag så ska det nog snart gå... 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela