tjockvawa

Den bittra sanningen!

Publicerad 2017-05-05 09:08:52 i Allmänt

Jaha.. Haha, så här ser det ut nu... 


Kunde varit värre, men kunde verkligen varit mycket mycket bättre oxå. 

Denna vecka skyller jag lite för mycket glass o PMS. Illa av mej men det är så jävla svårt att stå emot när man sitter här, instängd dag efter dag! 

Men igår provade jag att köra lite bil o visst det går men jag vågar mej inte ut på de stora vägarna än, men nästa vecka alltså!! 
Eventuellt tar jag en tur till Fixområdet idag... 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-05 20:38:18

Har du sett revanschen Biggest looser på TV4 play. De är helt sanslösa, vilka puckon

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-05 20:38:49

Det var jag....moster alltså

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela