tjockvawa

Här är jag!

Publicerad 2017-05-29 13:25:33 i Allmänt

Fall nån undrade alltså! Jag är här o jag sköter mej inte ett dugg, fast jag börjar idag igen då!! Ska ju på bröllop om 2 veckor!! 


Känner att jag vill börja träna, o då menar jag främst kondition. Cykling eller joggning. Tyvärr får jag hålla mej till tåls lite till! Jag kan trampa runt på motionscykeln men det går ju inte så fort för jag måste lixom koncentrera mej o se till att knät är stabilt hela tiden! 
Joggning är tillåtet om 5 månader ca. Men jag får prova cosstrainer vilket jag tänkte skulle bli onsdagens nya projekt då det är sjukgymnastik igen. 

Imorgon ska jag jobba några timmar, ska ha en vårdplanering och ingen är gladare än jag!! Så kul o vara lite behövd o kunna hjälpa till lite på jobbet!! 
Eventuellt tänkte jag försöka ta mej till gymmet någon dag den här veckan oxå. Inte för jag vet exakt vad jag har tänkt göra där, men överkropp, mage o chins även väl i tankarna. Får klura ihop ett litet nybörjar-program till mej själv så får vi se... 


Där var lite av helgens bilder. 

Underbart sommarläger o ungar som badat! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela