tjockvawa

Hitta formen igen!

Publicerad 2017-05-07 11:42:37 i Allmänt

Hur ska jag någonsin hitta tillbaka till den fina form jag en gång var i?! 


Ja suttit o kollat tillbaka på mina egna instagrambilder lite o blir så deppig att jag sitter här lönnfet o svullar! 

På tisdag kastar jag kryckorna åt helvete o springer mej o form igen!!! 

Nej det gör jag såklart inte! 
Men alltså, nu kan jag nog snart ta mej till gymmet o klättra upp i chinsmaskinen igen kanske? På ruta ett igen! Hahahahaha! Bläää! 
Jag dödar nån om doktorn säger något negativt om mitt knä på tisdag. Ja jag är lite rädd att operationen inte blev helt bra eller nåt! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-07 16:22:04

Sluta nu på riktigt att snacka ner dig själv du är lättare och i bättre form än på många många år trots din op. Va stolt för fan! Du kommer komma i form igen men låt det ta lite tid. Du är ju bra ju!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela