tjockvawa

Nervös...

Publicerad 2017-05-09 10:14:10 i Allmänt

Återbesök hos läkaren som opererade mitt knä idag. Lite orolig för vad han ska säga. Både orolig att han ska förlänga sjukskrivningen OCH orolig att han INTE ska göra det... 

Jag vill jobba, men jag har samtidigt svårt att se hur det ska gå till redan om 3 veckor eftersom jag inte kan gå än!! 
Tänker att det bästa egentligen vore om han förlängde 4 veckor men att jag känner efter själv hur det känns går tillbaka till jobbet OM jag anser att det funkar! 
Sen har jag semester 4 veckor o efter det måste jag ju vara tipp topp! 

Sen ringde min mamma o berättade att hon är dålig. Andra gången nu som hon fått ett yrselanfall från ingenstans o den här gången hände det i bilen! Som tur är bara på lilla grusvägen en liten bit från där hon bor, hon måste ha tuppat av några sekunder eftersom hon körde av!! Tur i oturen att hon inte var ute på någon större väg o att det gick bra!!! 
Det hände igår men hon ringde VC idag, de skickade henne till akuten! 
Är kanske därför jag är nervös! 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela